• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kan niet inloggen op mijnupc.nl

C

Cahir

https://www.upc.nl/mijnupc/

Als ik hier inlog krijg ik altijd te foutmelding dat de gebruikers naam en/of wachtwoord niet klopt.

Als ik mijn wachtwoord verander helpt het ook niet.

Dus ik kies de optie 'ik weet mijn gebruikersnaam niet meer'. Ga de hele procedure langs, zie ik het op het eind gewoon de juiste gebruikersnaam staan, exact hetzelfde. Kies een nieuw wachtwoord.

Maar inloggen, nee hoor dat doet hij niet. Ik heb al alle cookies e.d. weggegooid. Op de andere PC wilt hij ook niet inloggen.

Wat doe ik fout?
 
Cahir zei:
https://www.upc.nl/mijnupc/

Als ik hier inlog krijg ik altijd te foutmelding dat de gebruikers naam en/of wachtwoord niet klopt.

Als ik mijn wachtwoord verander helpt het ook niet.

Dus ik kies de optie 'ik weet mijn gebruikersnaam niet meer'.
Ga de hele procedure langs, zie ik het op het eind gewoon de juiste gebruikersnaam staan,
exact hetzelfde. Kies een nieuw wachtwoord.

Maar inloggen, nee hoor dat doet hij niet. Ik heb al alle cookies e.d. weggegooid.
Op de andere PC wilt hij ook niet inloggen.

Wat doe ik fout?
Zag dat je ook in een ander topic problemen aangeeft, maar als je ene PC niet op internet komt en de andere PC, begrijp ik,
ook niet, kan het zijn dat je modem niet goed meer is, of je heb geen goed internet signaal, zou niet gelijk overal aan gaan
sleutelen.
Maak het vaker erger dan dan het iets oplost.
En geef betere INFO
 
:> :> :>
Hij heeft geen problemen om op het internet te komen, hij heeft problemen in te loggen op Mijn UPC.
 
Nemesis zei:
Zag dat je ook in een ander topic problemen aangeeft, maar als je ene PC niet op internet komt en de andere PC, begrijp ik,
ook niet, kan het zijn dat je modem niet goed meer is, of je heb geen goed internet signaal, zou niet gelijk overal aan gaan
sleutelen.
Maak het vaker erger dan dan het iets oplost.
En geef betere INFO

Andere topic sloeg op het feit dat de mededeling nergens op sloeg.

Overigens (na 10 minuten) helpdesk aan de lijn gekregen, ze zullen het doorgeven. Over 24 uur moet ik een nieuwe poging doen.
 
Geweldig, hij doet het nog steeds niet.

Ik had de 1e keer al weinig vertrouwen dat de mensen bij de helpdesk het konden oplossen, 2e keer zal wss. niet helpen.

Weet iemand anders nog wat?
 
Zou je mij je klantgegevens willen sturen? Dan Kijk ik wat ik voor je kan doen.
 
Terug
Bovenaan