In de kleine lettertjes van F1TV staat dat je F1TV-account moet hebben om te kunnen koppelen met VP.Ik heb zojuist mijn jaarabonnement op Viaplay op de ingewikkelde manier verlengd.
Viaplay had vanmorgen na mijn laatste betaling het jaarabo omgezet naar een maandabo van € 15,99 (dat wat ik heb gelezen over een paar maanden nog 2 euro duurder wordt). Vanuit mijn account dat pakket geannuleerd, vervolgens via beheer pakket gekozen voor een nieuw jaarabo dat per maand uitkomt op € 12,79. Bepaald niet klantvriendelijk, hoewel ik vanmorgen wel netjes een mail ontving dat mijn jaarabo is afgelopen en automatisch is omgezet naar een maandabo. Echter zonder instructie op welke wijze je als klant kan kiezen voor een nieuw jaarabo wanneer je abonnee wil blijven voor de laagst mogelijke prijs.
Na inloggen op de website van Viaplay zie ik nergens een link om F1Pro te koppelen aan mijn account. Ik had gelezen dat dit inmiddels mogelijk zou zijn.
Ook staat er te lezen dat het alleen voor 2024 geldt.
Succes met VP.